Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal.. heb een beetje een stomme vraag maar als ik t aan niemand vraag kom ik er nooit achter.. ben 20, kom uit een te net en te geregeld gezin en heb nog nooit drugs geprobeerd behalve wat geblowd.. nou hoor ik dat speed zo super is omdat je er energie van krijgt, zelfverzekerd van word en ook een beetje kan afvallen.. dat laatste boeit me niet zo veel maar is mooi meegenomen natuurlijk.. ik trek t echt niet meer met mn studie en hoor dat zo veel studenten speed gebruiken, gewoon even een maandje is mijn plan, om meer energie te hebben en mijn examens te halen.. als ik dit jaar niet haal stort mijn wereld echt in elkaar.. ik wil het echt, en verantwoord.. maar hoe begin ik, er staat niet ergens een bord midden in maastricht met speed te koop, waar vind ik en hoe weet ik dat ik te maken heb met een fatsoenlijke dealer / tussenpersoon,met welke dosis moet je beginnen, moet je dan opbouwen of hoe zit dat, wat is de beste manier om te beginnen, bommetjes? alvast bedankt!"
"haai allemaal.. bedankt voor jullie reakties.. goed om ff wat ervaringen en tips op een rijtje te hebben. zoals ik zeg heb ik niet alleen dit idee in mijn hoofd om ff mijn examens te halen, ik wil t gewoon ook verdomme es een keer hebben meegemaakt.. kijken of t leuk is en wat t met me doet .. Maar idd ook voor school, dat ik wat nachtjes kan doortrekken. niet iedere nacht natuurlijk want ik weet ook wel dat je hartstikke moe word na gebruik.. maar op de momenten dat ik wel ff een opPEPpertje kan gebruiken zegmaar. enne.. t is wel een ramp als ik mijn examens niet haal want op mijn school heb je maar 1 kans.. het is of je eerste jaar halen.. of eraf worden gekicked.. en ik ben ook geen politieagent.. want dat is een mbo opleiding en ik doe toch wel hbo he :P haha.. lol... maargoed kan iemand mij vertellen wat ephedra ofzoiets is.. want iemand zei dat ik dat beter kon gebruiken? en waarom dan dat ipv speed? thxx voor all the help!"