Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eet gezond, ga optijd naar bed, gebruik even niet, ga hardlopen, sporten of buiten lopen. dat werkt voor mij altijd het beste. hoe meer je gebruikt hoe dieper je dip teminste, bij mij Komt goed!"
"Gelukkig dat het niet raar is. Ik begon toch een beetje te twijfelen en was ook erg nieuwsgierig of het misschien een andere oorzaak had. Toen ik het kreeg was ik ook super bang om out te gaan. maar thanks voor de reacties! aanstaande zaterdag maar even overdoen zonder dat ik perrongeluk teveel neem"
"Spul is getest Zijn zwarte dobbelstenen waren ook bekend op pillreports zag ik. Jup zeker niet. Ik maak nu altijd een screenshot van me scherm. Dan weet ik precies wanneer de laatste keer was dat ik had genomen en hoevaak, Thanks"
"Hallo beste lezerszzzz, Vorig jaar was ik op Valhalla, een techno feest. Ik had toen al een beetje ervaring met xtc en dat was de eerste keer sinds een halfjaar dat ik weer gebruikt had op valhalla. Ik had toen nintendo's en heb er teveel gesnoept wat uiteraard niet slim is.. (ik was vergeten dat ik al eerder bij had genomen) ik had 1,5 witte Nintendo volgens mij. Echter na een tijdje liep soms mijn zicht achter op mijn gevoel... net of ik alles in slowmotion zag maar mijn gevoel niet. Ik weet nog dat ik mijn flesje water aan me andere hand gaf en dit pas later voelde. Ook toen mijn vriendin tegen me praatte, liep haar stemgeluid en haar mond niet synchroon. Ik moest toen echt gaan zitten omdat mijn coördinatie ruk was door de slowmo's . Het kwam steeds en ging weer weg neer. Ik ben niet out gegaan en ik kan het me ook gewoon nog goed herinneren. ben toen voor een halfuur even gaan zitten. daarna nergens last van gehad. ik heb via google gezocht naar zelfde ervaringen maar kon helaas niks vinden en ook vrienden van me hadden dit nog nooit meegemaakt. Iemand het zelfde meegemaakt? kwam dat toen ook van teveel snoepen? benieuwd naar andere ervaringen!"