Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was laatst bij een vriend van me en we waren van plan voor het eerst xtc te doen dus wij begonne eerst netjes met allebij een halvje toen hij na 5uur uitgewerkt was hadde we zin in speed dus ik maakte koffie en gooide er 0.5 g speed eerst voelde ik echt een goeie pep maar na 1uur werd ik op 1of andere manier heeell duizelig, kreeg ik hallicunaties en vooral om de minuut heel veel kippenvel weet iemand waardoor dit komt?"
"komt nu pas tot me door"
"je kan van je speed of coke ook een bommetje maken en wegslikken weet niet of dat verschil maakt met je maag maar je proeft niks doe ik soms ook en ik vind ritalin wel degelijk goed ik gebruik het soms nog altijd tijdens me werk"
"Een vriend vertelde mij gister dat als je een joint gerookt hebt en de tip eruit haalt hem op een 5cent muntje legt en hem aansteekt er een druppel pure thc overblijfd van de resten uit het filter het lijkt een beetje op het tip snuif verhaal dinges heeft iemand dit gedaan en kan iemand mij hier meer over vertellen want volgensmij is het gwn bullshit"