Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even op de reactie ''Verslaafdheid zit toch tussen de oren?" Daar heb je gelijk in, maar het is niet zo makkelijk om om te gooien. Een verslaving heeft te maken met het zogenoemde belonings systeem die de gebruiker door de jaren heen creert. Dus stoppen met blowen zou dan betekenen dat je jezelf niet meer beloond. Dit is geestelijk onmogelijk. Om vrolijk, gezond, gelukkig te zijn heeft de mens het belonings systeem nodig. Dus als je wilt stoppen met een verslaving dan zal je dat belonings systeem om het maar plat te zeggen moeten verbouwen. misschien moet je deze eens lezen. http://www.expertcleanics.nl/verslaving ... ilskracht/ Zelf heb ik jarenlang geblowd zo'n 15 a 30 joints per dag. Begrijp me niet verkeerd mijn joints zijn niet zo dik als de meesten. Omdat ik me niet meer stoned hoefde te maken maar stoned wilde blijven. Ik heb namelijk reuma en wiet is een heel makkelijk knockout middel. Ben nu aan het stoppen maar heb daar wel medicijnen bij. Anders word ik knettergek, en depresief. Ik heb een eigen bedrijf en ga daarnaast nog naar school. Dus iets anders zoeken om me bezig te houden is niet de oplossing. Want een verslaafde blowd de gehele dag door, ongeacht de bezigheden. Op een gegeven moment blowde ik zelfs voor het sporten. Begrijp me niet verkeerd ik ben niet van doel om mensen aan te vallen. Maar wil graag duidelijk maken dat verslaving niet iets is wat mensen zelf willen, Dit is een hersen aandoening die mensen door het gebruik van creeren. Zie het als een soort hersen beschadiging. Dit geld overigens niet alleen voor drugs maar voor alles waar je verslaafd aan kan raken. Nou ja veel succes met stoppen, en als het te moeilijk word gewoon naar de huisarts gaan voor wat trantoxan of librium. Dit zorgt er net even voor dat je niet tegen de muur op vliegt."
"Tufnut zei: Als jij wilt gaan stoppen met blowen dan moet je dat gewoon doen. Je moet dan niet zo moeilijk gaan lopen doen en het gewoon eens aanpakken. Klik om te vergroten... Iemand die zo denkt geeft al aan dat je niet weet wat een verslaving is. Sterker nog drugs gebruiken met die gedachte is vragen om een verslaving. Hoop voor je dat je in de toekomst eerst nadenkt voor dat je deze onzin verkoopt."