Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De beste manier is hetzelfde als met Coke. Je cleant met amoniak. 'T is nie echt een cristalletje dat overbliijft, da's met coke ook lang niet altijd, maar een doge witte pasta die je nog verder laat drogen. Schraap het wel uit de lepel als het nog niet helemaal droog is, anders heb je een beitel nodig. Daarna is't net zoals met coke : Een jointje, basen, enz. Basen geeft natuurlijk het beste effect. En ik vergellijk het effect ook met coke basen : Rust, lichte roes, op wolkjes lopen. Dus idem : http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=41032 Alleen amoniak i.p.v. water."
"En wie is nu niet gek van die base-lucht. Heerlijk chemisch. Lekker toch."