Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb met alle keren kristallen, tot nu toe zijn 5-10 keer, nog nooit echt dat bekende "love-gevoel" of wat dan ook. Ik ga altijd liever zitten dan staan, muziek hoeft van mij ook niet zo hard. Ik heb ook niet de drang om mensen te knuffelen ofzo, in tegenstelling tot de 15 mensen waar ik gister MDMA mee heb gedaan. Mijn kaken gaan wel klemmen en krijg wel grote pupillen enzo. De dag ervan, nu, voel ik me ook niet bijzonder slecht ofzo, alleen een beetje moe. Al met al vind ik speed denk ik leuker dan MDMA, al is de kater bij mij wel erger. Pillen heb ik nog nooit gedaan, maar grote verschillen kan ik me haast niet voorstellen. EDIT: Ik zie net dat dit topic al 7 maanden niet actief meer is."
"Eendagsvlieg zei: Niet trippen, krijg je stinkpik van. Klik om te vergroten... Haha. Me forumnaam komt van een wifi-netwerk wat ik bij het gemeentearchief in Utrecht ooit spotte. Er was ook een netwerk met de SSID stinkkut."
"KoxBox zei: stinkpik zei: Eendagsvlieg zei: Niet trippen, krijg je stinkpik van. Klik om te vergroten... Haha. Me forumnaam komt van een wifi-netwerk wat ik bij het gemeentearchief in Utrecht ooit spotte. Er was ook een netwerk met de SSID stinkkut. Klik om te vergroten... Brullen. Klik om te vergroten... WTF?"
"Na wat twijfelen heb ik die zegel om 21.15 toch maar onder mijn tong gelegd. Denk dat her rond tien uur was toen ik de bodyload op voelde komen en nu zit ik denk ik wel aan de piek. Ik ga niet hard ofzo, maar dit had ik ook niet verwacht."
"TV kijken met LSD op. 42 is echt te weinig voor een trip. Geen verassingen wat dat betreft. Tips om het een beetje op te spicen?"
"Ik was alleen, maar heb echt nauwelijks getript. Dan maar de grootste drugsblunders van mensen lezen op DF. Heb me zo wel vermaakt. Om 6 uur nog 3,5 ml GHB genomen om te slapen: gelukt. Had wel iets langer gemogen, maar ben redelijk tevreden met 6 uur vanacht."
"1 zegeltje, slechts 42 mics, maar had er nog 1 liggen."
"Hoi iedereen, 2 maanden geleden deed ik me tweede LSD trip (1 zegel), maar tijdens de trip en de volgende dag had ik niet het gevoel dat ik hard had getript. Daarom heb ik twee weken later 2 van dezelfde zegels gedaan en dit was een stuk interessanter, maar ook van deze trip was ik niet echt onder de indruk. Na de trip zei ik semi-spottend tegen de vriend met wie ik al mijn trips heb gedaan dat ik er de volgende keer 4 zou nemen, maar hij stelde voor dat ik een keer in mijn eentje zou trippen omdat je dan minder bij de realiteit wordt gehouden en misschien was harder gaat in je kop (visuals zijn leuk, maar heb ik altijd minder dan anderen bij dezelfde dosis en ik het bijzondere is er bij mij wel een beetje vanaf). Nu had ik na de laatste trip nog 3 zegels liggen: 1 van de eerder gebruikte en nog 2 andere. Beide soorten zijn nu getest en degene die we hadden gedaan waren 40 mics en de andere 42. Vandaar dus dat ik nooit echt hard ben gegaan op LSD. Ik heb er dus nog eentje van 42 Liggen in wat aluminiumfolie en de laatste week begint die wel te lonken . Wat vinden jullie, zal ik een keer als ik alleen thuis ben (bijvoorbeeld dit weekend) in mijn eentje dir laatste zegel pakken? (Wat ik andere net dat ding moet doen zou ik ook niet weten.) Aan de ene kant denk ik dat een acid trip misschien wel lang is voor in me eentje, aan de andere kant ben ik wel wat gewend en brengt het me misschien tot nieuwe inzichten in het/mijn leven. Ik zie mezelf als een redelijk ervaren tripper: 3 x paddo's, 3 x LSD, paar lichte 2c trips, paar keer DMT (waarvan 1 keer door de poort), maar nog nooit iets van psychedelica in me eentje gedaan. Alvast bedankt. PS: Holy shit, ik heb dit hele verhaal nuchter helemaal op me nieuwe iPhone getypt, nu maar even 2 nieuwe duimen erbij bestellen."
"sjondebeuker zei: heej, Heb zelf toevallig ook zegels van rond de 50mu en heb er 2uur geleden een op mijn tong gelegt. tis wel aan te raden maar ook af. ik verveel me wel een beetje nu. maarja tis wel interesant qua mindflo Klik om te vergroten... Hoe is het afgelopen? Merk je dat je in je eentje harder tript dan samen met vrienden of maakt het geen verschil?"
"Bijhouden wanneer je wat en hoeveel hebt gebruikt. Ik wil nog wel eens denken dat het een maand geleden is dat ik pep deed, maar dat het eigenlijk eergister was."