Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@gamerboy007 Erg jammer dat door jou drugs zo een slechte naam krijgt weken achter elkaar iedere dag een pilletje slikken. Met de gedachte schijt aan ik sta er boven. Nu ken je het "hard op je bek gaan" van xtc. En geloof me die periode is echt een hell op aarde.!!! Ik ken mezelf wel in jou. In het begin is het allemaal erg lekker, maar daarna komt het echte nadelen effect wat ook wel voelt als: "tegen de lamp aan lopen" , "goed wakker geschut worden". Je haat jezelf en denkt dat je door die ene periode van pilletjes de rest van je leven getekend bent. Kom op sterk in je stoenen staan! want je hebt er ook zelf voor gekozen om snoepies achterover te gooien. Ga leuke dingen doen, ga lekker zwemmen, lekker genieten. En niet zo zielig en dramatisch denken over hoe zielig en lusteloos je wel niet bent. It's all in the mind gast!!!. Positief denken is positief voelen. Wat jij op het moment mee bezig bent is zelf paraniode. pas daar voor op! Zwaar depri ben je nu op dit moment, en verwacht je dat de dokter wel ff een pilletje geeft waar je je weer 100% goed van gaat voelen. Gast sorry dat ik het zeg, maar als ik jou was zou ik zsm naar een specialist gaan en/of instituur. Als jij denkt dat je alleen nog 100% kan gaan voelen door medicatie of een middeltje ben je ver heen!. Beter kom je ff snel terug op aarde."
"gamerboy007 zei: ik ben al terug geland op aarde hoor.... ik heb men lesje wel geleert. Don't fuck with dope, because it wil fuck with u... Klik om te vergroten... Goed om te horen. Vergeet nooit het volgende: Drugs is leuk, alleen het is een emotie versterker. Gebruik niet drugs om je gelukkig te maken. Geniet maar zeker met mate!, grenzen worden snel verlegd."
"@Gamerboy007, Pff alsjeblieft hou op met je gepraat. Je bent een drugsgebruiker die echt alles verpest. Je wilt drugs gebruiken maar niemand mag het zien? Nou wat zal jij er van genieten hey!. Krijg gewoon al rillingen over me rug, over hoe sneaky mensen wel niet zijn. Dat ze gaan vragen hoe je het beste onherkenbaar XTC kan nemen, wat een gast hey. En dan in een anders topic schreeuwen om hulp omdat je zo diep in de put zit. JIJ BENT VERSLAAFD JONGEN! , Beter zoek je hulp"