Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond heren/dames! Ik en 3 vrienden van mij gaan morgenavond rond een uur of tien de dragon dynamites voor de 2e keer doen! Nou is mijn vraag wie kan er mij tips geven dat ik harder ga trippen ? Wij nemen nu het totale bakje (15 gram) per persoon dus ik verwacht er alweer veel van. Maarja dus ik vraag jullie om tips (muziek,plaatjes om naar te kijken etc etc.) ik hoor het graag! en natuurlijk komt er een tripverslag! groeten, stefjoeownz"
"Ik had een gokverslaving, 6 maanden geleden. Heb het 5 maanden volgehouden om niets te vertellen alleen mijn vriendin weet het en mijn schoonmoeder. Mijn vader is 5 jaar geleden overleden en had er een erfenis gekregen van ongeveer 10 duizend euro. Mijn vrienden deden vaak gokken (pokeren,roulette etc etc.) Toen ik een goksite ontdekte waar ik met 20 euro kon verdubbelen naar 100 euro was ik verkocht. Had zo elke dag mijn winst tot op een dag dat ik 800 euro verloor. Ik met mijn domme kop 800 euro gestort en had ik mooi weer 3600 eruit kunnen halen. Ik blij natuurlijk, dat weekend erop voor mijn vrienden sigaretten gekocht gewoon omdat ik het wou vieren. Op een dag ging het allemaal fout, het begon met 50 euro en ik verloor keer op keer totdat ik 9000 euro verloor. Ik ging door een hel! Wist niet meer wat ik moest doen en hoe het leven verder moest. Na een flinke ruzie na het uitgaan met mijn vriendin heeft ze het allemaal tegen haar moeder verteld waar ik achteraf toch blij mee ben. Nou heb ik tenminste iemand 'ouder' waar ik het tegen kan vertellen. Heb nu gewoon totaal geen geld meer, moet autorijlessen betalen, geld lenen en mijn zorgverzekering elke maand kunnen betalen. Het zit mij gewoon diep omdat mijn vaders geld was en dat dat het enigste was wat ik aan mijn vader heb overgehouden. Ik hoop dat jullie mij begrijpen ik ben pas 18 jaar en sta aan het begin van mijn leven. Ik kan er nu wel goed mee omgaan maar je staat er welke elke dag mee op. Groeten Stefjoeownz"
"echt in het bos bedoel je ? fuck het gaat morgen waarschijnlijk regenen denk ik en tis niet warm buiten haha. maar wat ik me al enige tijd afvraag is het nou slim om die truffels in te nemen met j'us de orange ? dat werkt toch tegen ofniet. Had het hier op het forum in een tripverslag gelezen. Tips iemand voor het innemen van die zooi (chips,vla, weet ik veel) :P ? cheers!"
"Zou chips tegen werken of weet ik wat ? Wij gaan eerst bij een maat in het 'hok' zitten en daar nemen we ze in en dan gaan we waarschijnlijk het bos in gezellig met zn 4e :P Vorige keer hadden we gewoon de hele dag geen fuck gegeten haha alleen maar om dat het dan sneller werkt. wat raden jullie aan om te eten morgen ? sorry dat ik zoveel vraag maar ben benieuwd hoe jullie het altijd doen."
"Ja we hebben wel een plek waar we warm kunnen zitten maar ik denk dat we daar niet veel gaan zien qua kleuren etc. Maar ik ben niet bang dat iemand bad gaat van truffels.. weet niet of dit echt mogelijk is. We hebben het gister maar niet gedaan we zijn naar een feestje gegaan we wouden dat niet missen dus vanavond gaat het gebeuren! Bedankt voor de tips etc volgende week komt er een tripverslag! groeten!"