Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mischien is hasj wel iets voor mij. Ik word namelijk helemaal gek van dat Bad gaan."
"Op de één of andere manier was alcohol eerst veel leuker om te drinken met me vrienden. Maar nu is de fun er een eind af, misschien komt dat ook wel door de problemen die ik er mee heb gekregen. Maar ik was voor het eerst goed dronken op me 15e en ik ben nog steeds 15 :P . Die dag erna was fucked up. En zeker toen ik me herrinerde wat ik allemaal had uitgespookt. xD"
"Wiet, koffie en helaas... tabak."