Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was ook nog bij dat feest maar aan het verhal te zien heb je mooi genoten met oud en nieuw"
"LytseTerror zei: ssjhenry zei: ik was ook nog bij dat feest maar aan het verhal te zien heb je mooi genoten met oud en nieuw Klik om te vergroten... Welk feest? :P Klik om te vergroten... eerst op horst en daarna met fcking veel in dat huis alleen weet niet wie die kerol was xd"