Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand??"
"Hallo, Ik heb een vraagje, Ik heb laatst 4-FMP gekocht 1g. En ik had caps gekocht maat 2, Met gem. Inhoudsgewicht van 0,06g.. Nou had ik zelf gedacht dan vul ik die allemaal voor 5/6e(ong. 50mg).. Dan zou ik er lijkt mij ongeveer 20 kunnen vullen dacht ik, Maar ik ben niet verder gekomen dan 6.. heb ik dan een reken fout gemaakt ofso? Want 1000/50 was dacht ik 20.. Zo had ik dat tenminste berekend. Want anders zou dr nu ongeveer 166mg in een cap van 60mg(gevult voor 5/6de) zitten! ik hoop dat iemand mij dit duidelijker zou kunnen maken? wat ik fout doe of fout is gegaan.. alvast bedankt!"
"hallo, ik ben een tijdje op zoek naar informatie geweest over 4-FMP. enuhh nou kom ik ook steeds "X-4-FMP" tegen, heeft iemand hier misschien enig idee wat het verschil is? als dat er is.. of is dat gewoon de pil versie zegmaar van de gewone 4-FMP. want dat was als ik het goed begreep gewoon een poeder. hoor het graag waneer iemand het weet. en alvast bedankt!"