Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Domme vraag misschien maar de Pyrazolam pellets die ik vandaag binnen heb gekregen zijn een stuk kleiner dan ik dacht, ze hebben een diameter van 4 mm (en geen breuklijn). Hoe kan ik deze het beste in stukjes krijgen? Gewoon met een mesje of zo? En maakt het veel uit dat ie geen breuklijn heeft qua werking en zo? Alvast bedankt!"
"Blyatman zei: Als jij angst problematiek ervaart, zal geen enkele arts dit in de weg staan. En schrijven zij bijvoorbeeld een lage dosis van 2 á maximaal 3 keer per dag 5mg Diazepam voor. Zeker als er bekend staat dat je een langdurige periode moet overbruggen tot aan therapie voor behandeling. Angst problematiek is namelijk iets wat je weerhoudt in het leven, en wat andere klachten uit kan lokken. Erg implausible dat een huisarts je met klachten door laat lopen terwijl er algemeen bekend is dat mensen die met angst stoornissen zonder hulp sneller suïcidale neigingen krijgen. Heb het allemaal meegemaakt. En geen enkele huisarts die mij iets weigerde voor te schrijven voor of tijdens of na behandeling en therapieën voor PTSD, angst problematiek, en depressie. Zou het toch even aankaarten, want hij/zij moet ondersteuning bieden in plaats van weigeren. 🙃 Klik om te vergroten... Ik heb hem ook verteld hoe het gaat en heb aangegeven dat ik het echt allemaal even niet meer zie zitten (heb naast angst nog wel meer problematiek waar ik eerder al mee ben gediagnosticeerd) en heb nog een beetje aangedrongen maar hij weigerde alsnog. Ik snap het ook niet helemaal. Ik kan altijd nog eens bellen met de praktijk om het nog eens te vragen. Op aanraden van de apotheek probeer ik nu valeriaan maar dat doet vrij weinig."
"De Dunne zei: Hey ik heb dat ook! Hier mijn topic: https://drugsforum.nl/threads/gewonnen-%E2%80%9Ccadeautjes%E2%80%9D-uit-de-grabbelton.71024/page-2#post-1640395 Klik om te vergroten... Ah toevallig! Ik heb je topic even gelezen. Ik ben zelf niet van plan om 'm recreatief te gaan gebruiken maar meer voor het angstremmende. Ik ken de risico's en heb wel ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief, en is puur voor overbrugging tot m'n behandeling van start gaat over een maand. Maar ja dan neem ik liever geen 3 mg hahaha, dus vandaar mijn vraag. Mocht je een manier vinden laat het me weten!"
"Spyro zei: Kun je niet beter een echte benzo via je dokter regelen? Klik om te vergroten... Ik heb hem daarnaar gevraagd maar aangezien ik nu ingeschreven sta bij die instantie wil hij die behandeling niet in de weg staan, dus ik moet wachten tot ik in contact kom met de psychiater daar maar dat duurt nog wel een tijdje."
"Dirkjan zei: Het is ook een verdovend middel, daar word je niet productief van. Klik om te vergroten... Haha nee dat snap ik, maar ik hoop ergens dat een lage dosis Pyrazolam dan misschien net wat minder sederend is dan andere benzo's. Maar kan prima dat ik het achteraf toch niet super vind maar dat zien we dan wel weer"