Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eind 1999 3 weken in de Detox van Parnassia gezeten. Ben er toen niet echt beter van geworden. Je zit daar met zo'n twaalf lotgenoten de hele dag een beetje te "droog geilen". Dwz dat de meesten het daar de hele dag hebben over drugs gebruiken, hoe drugs te verkrijgen hoe zwaar het afkicken wel niet is etc. etc. Het gevolg is geweest dat ik na die drie weken zo snel mogelijk weer naar mijn dealer rende. Ok, ik weet dat de detox alleen is voor het lichamelijk "ontgiften". Een bezoek aan de Emiliehoeve was ook onderdeel van mijn verblijf in de Detox. Echter de beoogde motivatie die dit moest opleveren haalde dit bezoek niet bij mij. Eerder het tegenovergestelde effect, nl. dat ik me toen voorgenomen heb nooit in dat "gekkenhuis" te belanden. Tot nu toe heb ik dat kunnen volhouden. De periode dat ik clean ben gebleven na een afkickperiode, is die van de Detox mijn kortste geweest. Al met al denk ik dat die instelling best goed kan zijn voor mensen die willen afkicken, maar voor mij absoluut niet."