Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heren, (en Dames natuurlijk) Ik heb een vraag over oxazepam. Als je er naar googled vind je op verschillende koopjes sites mensen die het verkopen. Heeft iemand ervaring met online oxazepammetjes? Waarom ga ik het gebruiken? Tegen me vliegangst. Dokter schreef lorazepam voor maar hielp niet met die hoeveelheden die hij voorschreef? (4x 2mg) Ik heb een strip hier voor me die opgestuurd is naar me: Oxazepam 10 PCH. De verpakking lijkt echt, alleen de gele "sticker" is erop geprint ipv gestickert. Is dat bij originele ook zo? Tekst is gewoon in het nederlands. Inclusief de bijsluiter die wel origineel lijkt. De linker helft van de strip is dunner dan de rechterhelft van de doordruk strip. De belletering op de strips zijn lichter en dunner dan bij mijn origine "lorazepam". Ik kan nergens op internet iets vinden over waar ik verpakkingen/strips kan nakijken op echtheid. Graag hoor ik van iemand die er ervaring mee heeft of toevallig originele oxazepam heeft om te vergelijken. Groetjes, Spike"
"Bedankt voor de reacties heren, De 4x 2mg helpt bij mij een beetje maar totaal geen optimaal effect tegen trillende benen in het vliegtuig bijvoorbeeld. Worden kwartier tussen elkaar genomen. Met 1 a 2 voordat ik ga vliegen. Spieren worden waarschijnlijk door de angst aangespannen en krijg enorme pijnen daarvan. Klopt het dat de oxazepam harder zijn dan lorazepam pillen?"