Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ten eerste: Ik ben nieuw hier.. dus hallo allemaal! Is iedereen hiervan al op de hoogte? http://www.parool.nl/parool/nl/12/C...06/18/Strenger-tegen-drugs-op-festivals.dhtml Gaat leuk worden.. Waar moeten we het nu weer verstoppen? Voorheen mocht je inleveren en doorlopen.. Als ik het bericht mag geloven, kun je nu gelijk rechtomkeert maken en naar huis gaan."
"de_psychonaut zei: Gewoon in een zakje doen en dit aan je ballen tapen, even naar de wc lopen als je binnen bent en je haalt het er zo weer af. Tja als het een harige bende is beneden doet het wel pijn ja :P, maar hier voel ik me het veiligste bij om het mee te nemen bij grote feesten. Neem vaak gewoon rolletje plakband mee en de pillen alvast in een zakje in de trein (ga altijd met ov naar een feest) en tape ze in de trein vast, hoef je er niet uren mee rond te lopen . Bij kleinere feestjes doe ik echt niet moeilijk en zit het gewoon naast mijn wiet. Klik om te vergroten... Zat hier ook aan te denken. Is de 1 na veiligste oplossing. De beste is in den aars, maar dat heb ik er ook weer niet voor over. Ik heb zo hier en daar verhalen gehoord over broek uit en zelfs boxer naar beneden.. Lijkt me sterk dat ze dat bij 40000 man gaan doen op Dance Valley, maar ja.. Verder heb je die verdomde honden.. Daar ontsnap je niet aan. Maar neem ook aan dat ze geen voldoende drugshonden hebben voor al die mensen. Je hebt ook aanstekers met verborgen ruimtes, maar volgens mij val je dan direct door de mand. Ik denk dat het ook voor mij in de trein tapen wordt."