Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen zaterdag was ik voor het eerst naar een hardstyle feest genaamd X-qlusive. Het was super vet tot dat ik samen met een vriend uit het niet er tussen uit werd gepikt door een bewaker en tjah ik had nog 1 en 2/Â3 witte speak op zak. Dus ik moest mee naar beneden. onderweg vertelde de bewaker dat ik waarschijnlijk alleen wat vraagjes moest beantwoorden bij meneer de agent. Daar werden dus inderdaad een paar vragen gesteld maar ik mocht niet meer naar binnen, en de xtc werd natuurlijk afgepakt. Ik moest ook iets tekenen maar ik was net op hte toppunt van me space in die bus dus ik weet mijn god niet wat ik heb getekend. Na de vraagjes en me hantekening mocht ik naar huis. Maar ik weet nu niet wat ik kan verwachten. Krijg ik nu strafblad ofzo of een boete die erg hoog is??"
"lol, denk dat meneer de agent dat niet op prijs stelt"