Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"higher Force zei: Ik blow ook al een paar weken niet meer om ff flink af te bouwen voor het nieuwe schooljaar..:P merk wel dat ik er wel soms zin in heb maarja dan ga ik maar lekker sporten of gamen ben niet van plan om het nooit meer te doen maar het terug te brengen naar 1x a 2x per maand i.p.v. elke dag, t lukt tot nu toe aardig Klik om te vergroten... juist dit ga ik dus ook doen weetje ik blow nu idd ook elke dag alleen ga gwoon ff 2 weekjes stoppen en daarna gwoon in t weekend een keertje als t kan en ga weer abbonement op sportschool nemen en daar meer tijd in steken."