Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Georgie J. zei: Hoe bedoel je dat, coke heeft toch altijd dezelfde productiebron, daar wordt toch geen extra stof bij gevoegd dat je zogenaamde "hardere coke krijgt" .. of bedoel je met hardere coke, gewoon dat er met meer oppeppende stoffen is versneden? Klik om te vergroten... Ik kan je vertellen dat dit wel degelijk kan. Hoe dit gedaan wordt is heel simpel, ze gebruiken een plantenspuit met wederom chemicaliën en spuiten dit op het poeder. Vervolgens wikkelen ze het in en gaan er op zitten, voila, het hardend en wordt een brok. Je kan zien dat dit gedaan is door te kijken naar de structuur, dat soort brokken hebben vaak glimmende kristalletjes of gewoon een glinstering over zich heen. Een brok die versneden is voor dat het de straat op gaat met Lidocaïne of Levasimol, want van pure coke ga je gewoon basically dood, geeft daarentegen een matte kleur."