Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"noortje zei: Hoi, Ben nieuw op dit forum. Ben een moeder van 36 en heb 2 kinderen van 2 en 5. Worstel al een tijdje met een cokeverslaving, waar niemand vanaf weet. ook mijn partner niet. Was benieuwd of er nog meer ontaarde moeders zijn. Ben gek op mijn knderen en man, ze komen niks te kort. Maar af en toe moet ik uit de band springen zeg maar. Voel me best eenzaam hierin en schaam me er ook voor, maar besef me dat ik ook niet kan stoppen. Zou graag wat lotgenoten "spreken" XX Klik om te vergroten... hoi ik ben ook een verslaafde moere van 3 kids en ben 38 ,ik wordt 25 maart opgenomen want ik weet dat het een schande is als moeder, ben anderhalf jaar al bezig elke week soms om de dag maar wil echt stoppen , groetjes"
"wie heeft een detox behandeling gehad en hoe ging het daarna met de cocaine gebruik"