Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een prima jeugd gehad maar toch gebruikte ik vanaf mn 15e harddrugs en vanaf mn 17e heroine .. je kan nou eenmaal niet altijd alles op een slechte jeugd afschrijven"
"mij persoonlijk lijkt me het niet het handigste om van de ene drug af te komen, dmv andere toch wel erg zware middelen ( benzoos in zulke hoeveelheden zijn toch wel wat zwaarder dan een jointje bijvoorbeeld. ) Maar als het voor jou werkt ... zolang je onthoudt dat afkicken alleen maar stap 1 is .. stap 2 clean blijven is misschien nog wel veel moeilijker, vooral op de lange termijn, maar daar ben je inmiddels ook wel achter lijkt me clean blijven is echter niet alleen maar geen heroine gebruiken waarom zoek je geen professionele hulp? Grof gezegd ben je nu al zo enorm lang aan het aanmodderen en niet alleen met heroine, maar daarvoor begon je al met middelen die uiteindelijk naar de heroine en de goot (zijn de hvb's in nederland nog steeds zo 'hotelachtig' nauwelijks een goot te noemen ) leidden in jouw geval. Zelfs nu je definitief wilt afkicken, is je eerste reactie ik ga het 'verzachten' met andere drugs. Drugs waarvan je eerder in je leven al hebt bewezen, dat je er ook een flink probleem mee hebt. Lijkt mij dat dat een oplossing is die je van de regen in de drup brengt. no offence, mij lijk je wel een verslaafde pur sang, met het ontkennen en niet in willen zien in volle bloei .. majah het belangrijkste heb je door, je wilt ervanaf en dat is het belangrijkste besef, hoe sterker dat besef is des te sneller zul je van de drugs af zijn. Met of zonder professionele hulp, het kan .. het is al eerder gedaan door vele anderen ( die dus ook ooit allemaal aan de drugs zaten ) fijn of makkelijk zal het niet zijn, maar dat wist je waarschijnlijk al toen je ooit met die zooi begon. Wat R@R@ zei vind ik een hele goede .. schrijf voor jezelf op waar je heen wilt, wat je doelen zijn. Waar je nu bent in relatie tot die doelen en vooral wat je moet gaan doen om die doelen te verwezenlijken. Zo krijg je wat meer inzicht in jezelf op dit moment, maar vooral ook wat er te doen staat om je doelen te volbrengen. Mijn mening is dat daarvoor opgeleide mensen het beste zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet per se voor jou te gelden, zolang je maar op 1 ding uitkomt, namelijk 'gewoon' ermee stoppen .. makkelijker gezegd dan gedaan .. dat wel succes jeroen"
"meestal krijg je symoron tabletten en die zjin 5 mg per tablet .. er zijn ook andere merken waarbij je 20, 30 of zelfs 60 mg per tablet kan krijgen, die tabletten zien er ook anders uit, andere kleuren enzo, maar dat lijkt mij een beetje veel met 18 tabletten, dus die 18 zullen wel symoron zijn. als ze een jaar heeft vastgezeten is het best mogelijk om van 90 mg terug te gaan naar 15 mg .. maar jij hebt het over drank, 1 ml methadondrank is meestal gelijk aan 2 mg werkzame methadon dus 15 ml drank zou 20 mg methadon zijn .. nog steeds respectabel na een jaar vastzitten .. voor wit gebruik zullen ze geen methadon voorschrijven aangezien dat veel minder of zelfs geen lichamelijke ontwenning geeft in vergelijking met heroine .. ik begrijp alleen je vraag eigenlijk niet zo goed. Nu is ze vrij? en nu gebruikt ze nog 15 mg meet in vloeibare vorm? wat heeft dat nu nog te maken met die 18 pillen?"