Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Liefste mensen Ik ervaar na rilatine gebruikt te hebben altijd een enorme dip met verschrikkelijk veel moodswings. Iemand die hier ook ervaring mee heeft en mij misschien de oorzaak kan geven? Of misschien wat tips om die dip te vermijden? Nemen doe ik nooit, altijd snuiven. Merci!"
"Ik keek onlangs door mijn kasten en vond nog een doosje zaldiar. Als ik het goed voor heb is het een lichte opiaat en zit er tramadol in. Kan ik het dan ook recreatief gebruiken? Iemand ervaring hiermee? Dankjewel!"