Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron //MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens"
"davie zei: sneeuw_witje zei: ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron //MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens Klik om te vergroten... Je zou het eens kunnen proberen op http://www.marktplaats.nl/ Klik om te vergroten... edit: blah"