Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben al ziek geworden van wiet (voornamelijk ik combo met alcohol dan), maar zo'n hevige ervaring zoals jij meemaakt is bij mij nog nooit voorgevallen! Dat moet wel een crazy wietje zijn als jullie met 8 een hele namiddag stoned waren van 4 joints! Maar ja misschien ligt dat ook wel aan het gebrek aan ervaring Leuk dat je je eerste ervaring als leuk aanschouwt terwijl het (volgens mij) toch even beangstigend was Ik herinner me ook nog toen ik jonger was (ben nu 19) dat ik ook bang was om verslaafd te raken, en ik altijd X aantal weken tussen het blowen wilde houden, nu ben ik praktisch een daily smoker, maar niet verslaafd, aangezien ik in de examens bijvoorbeeld praktisch niet smoke, maar toch is het een goeie mindset van je, niet overdrijven in het begin! Enjoy life!"
"Snuif is naar mijn weten een zout, en dus hoogstwaarschijnlijk wateroplosbaar"
"Hallo! ik heb een paar extracten salvia en een kleine bong gekocht, maar als ik die gebruik brand ik in 1 hijs door mijn bong-screentje. In een puurpijpje doen die het nochtans wel goed. De screentjes die ik heb (of eerder had) zijn koperkleurig. Is er iemand die tips heeft voor iets anders dat ik kan gebruiken? Ik hoorde van mensen die een steentje gebruiken om in hun bowl te steken? Dank bij voorbaat!"
"Ik probeerde het zelf nog niet, maar Kanna snuiven lijkt me echt maar vies Zou je het niet proberen in een bong op een laagje wiet? Lijkt mij het lekkerst"
"http://www.youtube.com/watch?v=wdbCzYN95cg dit is staalwol in brand, dit ga ik nie in mijn bong proberen :P maar alluminiumfolie is inderdaad geen slecht idee denk ik!"
"Een alcohol-effectje dus? Ik ben wel in smartdrugs geïnteresseerd, maar ik deed enkel nog maar salvia Kanna staat ook op het lijstje Toevallig geen ervaring met Kratom?"
"Hallo! Ik ben aan het overwegen om mijn eerste kweekje te doen, niet puur voor de opbrengst maar voornamelijk voor het plezier. Welk soortje het wordt staat nog niet vast, maar het wordt sowieso een gefeminiseerde autoflower. Ik heb enkel nog wat vraagjes over de verlichting. Ik heb ter beschikking: 1 spaarlamp 7W, 1 spaarlamp van rond de 11W, in mijn kamer hangt er een grote TL-buis (ik weet niet of dit iets zou kunnen doen voor een autoflower?) maar ik heb ook een LED-systeem uit de Ikea, 'dioder' genaamd. het zijn 36 sterke LEDS waarvan je het kleur kan regelen. Wat lijkt jullie in mijn geval de beste oplossing? In een kast kweken met een spaarlamp of de LED's of gewoon het plantje vrij in mijn kamer zetten en de lichturen regelen met mijn gewone lichtschakelaar? Iets in me zegt dat de tweede optie geen slechte zou zijn (de dimensies van mijn kast zijn niet zo groot en er zouden dan ook doorheen heel mijn kamer kabels lopen wat me niet handig lijkt. Voor het raam kweken is ook een optie (voor later op het jaar dan natuurlijk), maar mijn raam is noordelijk gericht. Kan iemand me goeie raad geven? Vriendelijke groet van een first-time kweker"
"Hallo! Bedankt voor het antwoord! Sowieso zal het een mager kweekje zijn maar dat kan me zoveel niet schelen, het is meer als hobby dan voor de opbrengst En de geur kan me niet zoveel schelen, ik zit op kot, dat is al een voordeel, en ik zal wel veel wierook branden Jammer dat ik het geld niet meer heb om iets van verlichting te installeren, ik denk dat ik het zal proberen met 2 a 3 spaarlampen.."
"Dat is inderdaad geen slecht idee! En voor de geur, mijn raam veel openzetten zal waarschijnlijk ook veel helpen? cheers!"
"Ik zal dan toch nog eens het in mekaar steken van een kastje met actieve koolfilter in bedenking nemen helaas ook dan met 2 spaarlampen.."