Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook spice gold (verkrijgbaar in smartshop). Er is weinig info over te vinden en ik vraag me af watnu precies de risico's zijn. Als ik een dag of 2 niet rook krijg ik buikpijn, rillingen, depressie, loopneus en nachtmerries terwijl ik niet eens veel rook. Krijg ook last van mijn spieren...heel bizar. Ik heb borderline en dit is een middel waardoor ik mijn gevoelens wat kan stabiliseren. Het wordt zonder info verkocht bij smartshops dus ik neem aan dat het niet gevaarlijk is. Toch lees ik op internet wat anders. Wie weet hier meer over? Groetjes skai"
"Dank jullie voor de antwoorden. Het niet doorgaan met roken lijkt makkelijker gezegd dan gedaan maar ik weet dat het beter is. Toch is die warme deken (zo voelt het) een heerlijk gevoel en het enige middel wat mijn eigen extreme gevoelens een beetje in toom weet te houden. De borderline maakt mij soms een vreselijk naar individu en ik kwets vaak mensen van wie ik houd.. Met de spice valt dit mee. Ik ga erover nadenken. ..wil geen proefkonijn zijn ... bedankt nogmaals."
"Kan niet tegen gewone wiet en van hasj ben ik ooit helemaal doorgedraaid. Het lijkt niet helemaal op gewone cannabis. Meer op opiaten (zegt mijn man ...die daar bekend mee is vanuit het verleden. Wel heb je, net als bij wiet, zin in sex. Je raakt wel afgevlakt en alles wordt minder belangrijk. Je gaat ook meer eten. Het resultaat wordt wel steeds minder dus je moet snel steeds meer nemen. Kreeg vandaag bijna geen adem(gisteren gerookt) dus het bevat ook iets shits voor je luchtwegen. vandaag niets gerookt (man heeft het weggegooid n.a.v bovenstaande reacties). Heb er last van maar hoop dat het lukt om het af te zweren."
"Thanks. ...fijne en nuttige site dit.."
"Ik ben 34...gedraag me er niet naar maar ben t wel."
"Dag 2 overleefd...veel huilbuien, woede (agressie bijna)en tal van lichamelijke ongemakken. Veel ruzie met manlief en nauwelijks gegeten. De borderline lijkt in tienvoud terug te keren. Bah. Maar we houden vol. Benzo's kan ik niet inzetten..werken averechts bij mij. Groetjes"
"Ben écht helemaal door aan het draaien. Mentaal ga je door de hel.wil niets liever dan de boel verdoven. Voel me zo ongelofelijk shit."
"Hallo...ik leef nog. Helemaal spice vrij en daar ben ik blij mee. Bedankt allen nogmaals voor de tips."
"Dank je psychedelibee voor het uitgebreide antwoord. En de rest van jullie natuurlijk ook hartelijke dank voor jullie reacties. We gaan het vandaag nemen. Groetjes skai"
"Haha..het was shitspul ...voelde er eigenlijk niets van. Heb t niet laten testen dus eigen schuld. Toch bedankt voor de adviezen. Ben er weer ff klaar mee . Groetjes"