Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai! Ik heb een aantal keren wat drugs via vrienden gebruikt, onder andere ketamine, 2cb en MDMA. Nu wil ik eigenlijk wel zelf eens wat halen en heb het contact van een dealer gekregen die mijn vrienden ook al een aantal keer gebruikt hebben. Ik vroeg me af wat nu precies het risico is als je drugs gaat kopen bij een dealer. Ik ben nog redelijk jong en heb binnenkort een vog nodig dus wil liever niet gepakt worden . De politie zet natuurlijk de meeste moeite in op de dealers zelf, maar ik neem aan dat als ik op dat moment wat koop dat ze mij ook mee zullen nemen. Kon er niet zo veel op het forum over vinden dus ik dacht ik vraag het gewoon!"