Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, xtc is een goede middel tegen verstopping,als ik er een gehad heb, moet ik standaar binnen 10 minuten hahah"
"In principe heeft iedereen wel borderline trekjes in zich, dus wees voorzichtig met een oordeel"