Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond allemaal. Ben nieuw hier omdat ik sinds vorige week maandag gestopt ben met blowen na 6jaar elke dag blowen. Ben nu 22.. Mijn afkick verschijnselen zijn: - trillen - zweten ( vooral snachts ken ik zwaar zweten.) En toch koud hebben - geen eetlust - duizelig, misselijk, kosten uit het niets - koorts gevoel maar niet hebben. - nachtmerries - druk op me borst rond me hart wat gepaard gaat met hartkloppingen. - en natuurlijk de dwang om weer te blowen. Hartkloppingen had ik de laatste paar maanden al.. vooral als ik fysiek hard werk op me werk. ( werk in de haven) en tijdens en na het blowen. Ik vermoed ook dat dit komt omdat ik de laatste 2 jaar geen sportschool van binnen heb gezien en me conditie 0,0 is. Hiervoor heb ik een afspraak gemaakt met de doc. Laat jullie nog wel weten wat ie zei.. Overigens ondervind ik ook positieve dingen van het stoppen. - makkelijk uit me nest komen - wel een voldaan gevoel nu ik gestopt ben. Vooral omdat ik al 2 jaar bezig was om te stoppen. Overigens heb ik ook add en verslavingsdrang. Dus hoop dat ik Nie naar iets anders ga neigen nu ik stop met blowen. Iemand ervaring mee? Mvg, Nick"