Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb genoeg informantie gekregen hierover hoor, het probleem is alleen dat drugs me de laatste tijd niet meer intresseren, ik kom er niet meer in contact mee, dusja, maar het is wel belangrijk dat je kennis word uitgebreid hierover, en zeker voor later! thx dudes!"
"Radeon915 zei: Heb gister nog een paddoreep gehaald bij de smartshop.. stond op 18 jaar ik ben 17 kreeg het gewoon mee geen probleem Tsja hun moeten ook geld verdienen Klik om te vergroten... heb paddoreep in maastricht gevraagd, smartshop nabij coffeeshop studio 69(als ik me niet vergis) en die dude, was blijkbaar niet goed gezind, is illegaal en bla bla bla edit: wist ik trouwens niet dat het illegaal is, omdat jullie erover praten dat jullie ze gwn gaan halen in de smartshop"
"welke paddo's/truffels zijn het ergste: -mexicaanse truffels -philosopher's stones of:.... ik had gelezen of gedacht dat philosopher's stones de beste zijn om mee te beginnen ben naar smartshop geweest en daar zegge ze mij dat mexicaanse lichter zijn!"
"ik ben een n00b dus weet er niets van! toch bedankt voor je antwoord! alle hulp is nodig!"
"dus...dit zijn dan truffels en geen paddo's???? wat is het verschil en welke paddo's zijn er? ik zou graag philosopher's stones en mexicaanse truffels eens proberen!(ik dacht altijd al(5weken dus)dat dit ook paddo's waren,maar blijkbaar was ik mis)"
"ik ga mexicaanse en philosopher's stones kweken en dan zelf eens proberen. alleen het probleem is dat ik nooit happy ben en meestal altijd vol met stress zit! zal het juiste moment moeten afwachten! nog een vraagje: wat is het beste? drogen of in koelkast bewaren,en hoe droog je dan mexicaanse ???"
"johnny rebel prussian blue vindk zoo schattig, en ook super^^ anal cunt! haha, zalig! placebo, my chemical romance, silverstein, taking back sunday, warhammer,69 eyes, deathstars, murderdolls, sik fuk, six feet under, mortician, manowar, dj panzerfaust, twiztid, insane clown posse, bullet for my valentine, underoath,...."
"Radeon915 zei: Een paar goeie (hard)rock/metalbands: Children of Bodom Disturbed Fear Factory In Flames As I Lay Dying Finntroll Klik om te vergroten... zallligg!!"
"haha, sry man! mr dat zaadje heeft geen schijn van kans(of zo lijkt het volgens mij toch)"
"LeftBehind zei: Misschien komt het door mijn slaaptekort, maar ik word hier toch wel een beetje chagrijnig van...is er misschien iemand anders hier die hier ervaringen mee heeft of een oplossing weet? mocht het ooit nog gebeuren.. Klik om te vergroten... zou het niet weten maar even off-topic... ben ondertussen 17 geworden mensen!"