Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat moet je doen als er iets fout gaat ? Hallo drugsforum, Ik ben een soort van beginnende wiet roker en ik wil graag een paar dingen weten namenlijk wat moet ik doen als er iets fout gaat bij vrienden ofzo ? Stel iemand gaat bad wat dan ? Stel iemand krijgt een paniekaanval wat dan ? Iemand anders nog dingen die fout zouden kunnen gaan ? Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt!"