Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste meneer/mevrouw, Wij houden ons profielwerkstuk over de drug cocaïne, hiervoor hebben wij een enquête gemaakt voor ons eigen onderzoek. De enquête is volledig anoniem en de informatie gebruiken wij alleen voor ons werkstuk. Wat is uw leeftijd? Hoe lang gebruikt(e) u al cocaïne? Hoe kwam u op het idee cocaïne te gaan gebruiken? Wat voor gevoel krijgt/kreeg u tijdens het gebruik? Wat voor gevoel krijgt/kreeg u wanneer u geen cocaïne gebruikte? Wat vind/vond u het prettigst aan het gebruik van cocaïne? Wat vind/vond u het ergst aan het gebruik van cocaïne? Hoe gebruikt(e) u de cocaïne? En waarom op deze manier? Bent u gestopt met het gebruiken? Zo ja, wat is daar de reden voor?"
"Ja we willen eigelijk weten waarom mensen het gebruiken zodat we hieruit een conclusie kunnen halen dus vragen iedereen die het gebruikt of heeft gebruikt onze enquête in te vullen."