Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik lees al een tijdje mee op jullie forum en lees met veel plezier jullie trip reports. De mijne gaat way back en ik weet geen tijdstippen meer, ik weet alleen nog dat deze trip zo dik was dat hij/zij niet vergeten mag worden. Op zaterdagmiddag gingen we op de scooter met de boys richting de stad ( Rdam ) om hier een flinke portie natte paddo's te scoren. de bedoeling was om s'avonds gewapend met onze pannetjes en kleine gasstelletjes onze vaste plek in het park te bezoeken en daar thee te maken van deze blije mexicaantjes. Zo gezegd zo gedaan, begin van de avond waren we met een man of 8 samen gekomen en begonnen we aan onze thee missie, per 2 man hadden we allemaal een flink gevulde pan en het plan was om elkaars thee te proeven, en daarna te besluiten wie nu eigenlijk de lekkerste thee had gemaakt ….. zoals de meeste van jullie begrijpen is de winnaar nooit bekend geworden. na de eerste kop thee voelde de meeste van ons niets, ervan uitgaande dat dit koppel de slechtste thee had gemaakt begonnen we aan de volgende …. hierna begon alles na enige tijd vrij wazig te worden, ik kan me nog herinneren dat 1 van de jongens kruipend door de bossen ging op zoek naar een konijn en dat 1 van de jongens het haar op zijn hand zag groeien, we hadden op dit moment normaal gezien nog 2 koppen thee te gaan. ik weet niet precies meer of alle thee opgegaan is, het enige wat ik nog weet is dat we opeens vertrokken naar 1 van onze andere hangplekken …. dit was op een schoolplein en hier had ik voor het eerst een serieuze ervaring met dingen die eigelijk niet kunnen gebeuren. Ik liep langzaam over het schoolplein en toen opeens ontstond er een levensgroot zwart gat in de grond, ik was de enige die het zag en begon eromheen te lopen, toen ik met mijn voet op het gat stond verdween het vervolgens weer. Later zijn we terecht gekomen bij 1 van onze vrienden thuis, hier heb ik urenlang ( naar mijn gevoel ) zitten schommelen in zo'n bureaustoel met hierbij doorgaans een tirade van onzin praten en lachkicks die niet te vergelijken zijn met een normale lachkik. toen was het moment aangebroken dat ik echt naar huis moest op mn fietsje … ik weet nog dat ik in mijn hoofd al vrij nuchter was, totdat ik in de buurt van mijn straat kwam, de huizen begonnen vormen aan te nemen en hoe dichter ik bij mijn straat kwam hoe vreemder het werd, de huizen kregen gezichten en ik heb me een ongeluk lopen zoeken naar mijn huis, dit was helaas tevergeefs, ik was zo in de war en alles leek op dat moment anders, ik kan me herinneren dat ik bij een aantal huizen mn sleutel heb geprobeerd maar zonder resultaat ( misschien maar beter ) ik ben toen terug gefietst naar mijn maat en was daar weer redelijk normaal, naar huis gebeld dat ik maar bleef slapen en dat ook maar gedaan …. dit is een trip van jaren geleden maar deze staat nog zo in mijn geheugen dat ik hem graag met jullie wilde delen."
"Owwwww .... net even snel gechecked ... zijn geen eens zegeltjes, maar piepkleine roze pilletjes ... en nu ?"
"Goede middag, Aangezien ik nieuw ben hier hoop dat ik dit op de juiste plek post. Ik ben benieuwd naar jullie meningen over het volgende, ik heb al heel wat topics gelezen over 1p-Lsd maar ben er toch nog niet helemaal over uit. De laatste tijd heb ik een aantal keer truffels gebruikt, de eerste keer werkte dit heel goed en was het te vergelijken met vroeger toen ik wel eens paddo's gebruikte. De keren hierna ( totaal 4 keer ) meer ingenomen maar het effect was vele malen minder en in sommige gevallen zelfs helemaal niet merkbaar. de eerste keer had ik de truffels ( High Hawaiiens ) in de smartshop gekocht en daarna 6 doosjes online besteld, de eerste keer dat we ze probeerden hadden we er redelijk "last" van, ik zag voornamelijk kleurveranderingen en op een gegeven moment begonnen mijn tenen met elkaar te dansen …. echt ontzettend hilarisch en op de grond liggen huilen van de lach, de keren daarna de dosis verhoogd maar het effect was bijna niet merkbaar en bij de laatste inname zelfs nihil. zou het misschien kunnen komen dat de truffels vd webshop gewoonweg niet goed waren of waar zou dat aan kunnen liggen volgens jullie ? De ene keer hadden we goed geluncht wat het zou kunnen verklaren maar de laatste keer voelden we helemaal niets en dat op een nuchtere maag, wel de avond daarvoor op stap geweest maar ik zie niet in dat dat er iets mee te maken kan hebben. Ook dronken we er een biertje bij om het een beetje weg te spoelen maar het enige wat we eraan over hielden was een gore smaak. Nu heb ik met mijn maat eens zitten zoeken en het internet ( lees jullie forum ) uitgepluist en zo ben ik op 1p-LSD gekomen, ik er nu een paar besteld via HC met daarin 2 150mcg pellets, deze heb ik met een glimlach in de vriezer gelegd en dacht daarom eens dit bericht te plaatsen. In mijn jongere jaren heb ik wel eens een "zegeltje" gesnoept en dat was een hele mooie nacht, maar aangezien dit zomaar te bestellen is en ik er weinig over kan vinden maakt dit me toch ietwat zenuwachtig/voorzichtig. Graag hoor ik van jullie wat meer over jullie ervaringen en of ik de pallets a 150mcg de eerste keer zou moeten halveren of dat het allemaal wel meevalt …. ik lees hier nogal wat tegenstrijdige verhalen. Sorry voor dit langdradige bericht ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en/of mij hierin ietwat kunnen adviseren. Bedankt alvast …."
"Hi, ik had deze zelfde post geplaatst in het LSD gedeelte maar misschien is het hier beter op zn plaats."
"Mindless zei: 1P is mooi spul en praktisch hetzelfde als LSD in mijn ogen. 150mcg is op zich een normale dosering, maar van de LSD die je eerder nam wist je waarschijnlijk niet exact wat de dosering was. Vaak kijken mensen er dan van op hoe sterk zegels van een RC vendor zijn, omdat deze daadwerkelijk de aangegeven dosering bevatten en straat LSD heel vaak bij lange na niet. Dat is dus al iets om rekening mee te houden. Persoonlijk begin ik altijd wel heel licht met 1P-LSD (of ALD-52) om te kijken of het veilig is. Ik heb het dan meer over microdoseringen. Wat betreft het niet werken van de truffels, dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen. De truffels konden inderdaad niet potent zijn geweest. Persoonlijk is alcohol voor mij trouwens een dikke no-no bij psychedelica. Bij sommige gaat dit goed, maar imo vergroot je er het risico mee dat een trip niet goed gaat vallen. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie, De eerdere ervaring met LSD was ergens op een feestje heel onverantwoord, dus nee geen idee wat daarin zat. wat je zegt over testen met microdosering om te zien of het veilig is …. hoe weet je dan dat iets "veilig" is ? Die truffels blijft me echt een raadsel, maar door die latere ervaringen zou ik het niet meer zo snel in huis halen, terwijl de eerste keer juist wel echt heel kik was. het was trouwens ook niet dat we alcohol dronken om het effect te versterken op 1 of andere manier maar meer gewoon van we dronken een biertje en dachten laten we die truffels weer eens proberen …."