Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatte paddo's een eeuwigheid geleden

Natte paddo's een eeuwigheid geleden

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sharklifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik lees al een tijdje mee op jullie forum en lees met veel plezier jullie trip reports.
De mijne gaat way back en ik weet geen tijdstippen meer, ik weet alleen nog dat deze trip zo dik was dat hij/zij niet vergeten mag worden.

Op zaterdagmiddag gingen we op de scooter met de boys richting de stad ( Rdam ) om hier een flinke portie natte paddo's te scoren. de bedoeling was om s'avonds gewapend met onze pannetjes en kleine gasstelletjes onze vaste plek in het park te bezoeken en daar thee te maken van deze blije mexicaantjes.

Zo gezegd zo gedaan, begin van de avond waren we met een man of 8 samen gekomen en begonnen we aan onze thee missie, per 2 man hadden we allemaal een flink gevulde pan en het plan was om elkaars thee te proeven, en daarna te besluiten wie nu eigenlijk de lekkerste thee had gemaakt ….. zoals de meeste van jullie begrijpen is de winnaar nooit bekend geworden.

na de eerste kop thee voelde de meeste van ons niets, ervan uitgaande dat dit koppel de slechtste thee had gemaakt begonnen we aan de volgende …. hierna begon alles na enige tijd vrij wazig te worden, ik kan me nog herinneren dat 1 van de jongens kruipend door de bossen ging op zoek naar een konijn en dat 1 van de jongens het haar op zijn hand zag groeien, we hadden op dit moment normaal gezien nog 2 koppen thee te gaan.

ik weet niet precies meer of alle thee opgegaan is, het enige wat ik nog weet is dat we opeens vertrokken naar 1 van onze andere hangplekken …. dit was op een schoolplein en hier had ik voor het eerst een serieuze ervaring met dingen die eigelijk niet kunnen gebeuren.
Ik liep langzaam over het schoolplein en toen opeens ontstond er een levensgroot zwart gat in de grond, ik was de enige die het zag en begon eromheen te lopen, toen ik met mijn voet op het gat stond verdween het vervolgens weer.

Later zijn we terecht gekomen bij 1 van onze vrienden thuis, hier heb ik urenlang ( naar mijn gevoel ) zitten schommelen in zo'n bureaustoel met hierbij doorgaans een tirade van onzin praten en lachkicks die niet te vergelijken zijn met een normale lachkik.

toen was het moment aangebroken dat ik echt naar huis moest op mn fietsje … ik weet nog dat ik in mijn hoofd al vrij nuchter was, totdat ik in de buurt van mijn straat kwam, de huizen begonnen vormen aan te nemen en hoe dichter ik bij mijn straat kwam hoe vreemder het werd, de huizen kregen gezichten en ik heb me een ongeluk lopen zoeken naar mijn huis, dit was helaas tevergeefs, ik was zo in de war en alles leek op dat moment anders, ik kan me herinneren dat ik bij een aantal huizen mn sleutel heb geprobeerd maar zonder resultaat ( misschien maar beter )

ik ben toen terug gefietst naar mijn maat en was daar weer redelijk normaal, naar huis gebeld dat ik maar bleef slapen en dat ook maar gedaan ….

dit is een trip van jaren geleden maar deze staat nog zo in mijn geheugen dat ik hem graag met jullie wilde delen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
knap hoe je je trip zo goed kan beschrijven in details, ik kan dat dus echt bijna nooit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."