"hallo,mijn naam is petra en ik heb een probleem met crack roken,het ergste is dat ik het niet wil,maar om de een of andere reden blijf ik gebruiken,op dat moment voel ik me lekker en oke,heb het idee dat ik het waard ben,maar ik merk nu dat ik er lichamelijk en geestelijk steeds verder op achteruit ga,ook is het zo ver dat ik de vaste lasten niet betaal om me maar even goed te voelen en als ik dan na twee dagen en nachten door ben gegaan en ik ga eindelijk slapen,lig ik al te huilen op bed "waarom doe ik dit nou,je moet stoppen Petra"iedere keer zeg ik dat tegen mezelf maar toch ga ik maar door,ik heb nu een huurachterstand van vier maanden,waarop ik mijn ouders heb verteld dat ik dat geld uitgegeven heb aan mijn ex,waardoor zij nu de achterstand hebben betaald en ik ga kapot van binnen door het liegen en bedriegen,af toe dan zit ik zelfs maar te overwegen om uit het leven te stappen,zodat ik niemand meer verdriet kan doen,ik wil het me ouders vertellen,maar aangezien ik voor vijf jaar terug een relatie heb gehad van bijna 9 jaar met een drugsverslaafde hebben ze me al een keer de deur gewezen en ik kan het niet aan om me ouders nu te verliezen,ik vind het gebruik eigenlijk niet eens lekker,maar het stopt e verdriet en eenzaamheid voor even en dat is geen excuus dat weet ik,maar ik ben gewoon echt diep ongelukkig in dit leven,ik weet niet meer hoe ik gelukkig kan worden,ik ben sinds vier maanden weer single en ik ga kapot van verdriet en eenzaamheid,ik heb nooit een man gehad waar ik op kon bouwen,terwijl ik wel me hele ziel en zaligheid aan de ander geef,wat me ook heel veel energie kost en waardoor ik echt lichamelijk en geestelijk oververmoeid raak,maar dat heb ik er dan wel voor over,gewoon huisje boompje beestje,maar dat is voor mij niet weg gelegd en ik kan daar niet overheen komen,waardoor ik dus maar weer de dealer bel,want dan ben ik even rustig in me hoofd,maar het moet stoppen,zowel voor mijn lichaam,maar ook financieel,ik ben echt heel erg fout bezig,maar het lukt me op de een of de andere manier niet en daar word ik vreselijk kwaad om,ik kan niet meer,ik ben op,wat moet ik doen en hoe moet ik het doen,ik kan niet meer......."