Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nuchter nu, heb wel nog veel zin maar heb de komende weken goed gevuld, zo weinig mogelijk tijd voor verveling, en een paar adresjes waar ik altijd tijd mag gaan verdoen..."
"scorpioaddict zei: @seth: volhouden man en vraag anders medicatie -naltrexon tegen opiaten -refulsal/antabus tegen drinken of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed. een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik. Roger NA for Life Klik om te vergroten... thx voor de bezorgdheid, ma ga wel lukken hoor, ben goed bezig en kheb medicatie. en drinken doe ik bijna niet. Alcohol is slecht voor je"
"red je kind man, hard of niet."
"verslaving is nee denken en toch doen."
"Flameon zei: seth zei: verslaving is nee denken en toch doen. Klik om te vergroten... Erg mooi verwoord Klik om te vergroten... Heb al mijn hoofd zitten breken, over hoe je dit nu juist kunt uitleggen en het lukt me echt niet. Dit komt ergens nog het meest in de buurt."
"Liesette zei: iemand die steelt van zijn moeder voor heroïne is gewoon een ras loser .... Klik om te vergroten... Iemand die uitspraken doet als deze, ook! wees realistisch, maar de kans is heel groot dat de persoon in kwestie wel weet dat hij een loser is, en daar niet nogmaals op gewezen moet worden."
"je koopt toch ook geen nieuwe schoenen, zonder die eerst te passen? Klik om te vergroten..."
"Fishhead0707 zei: Fishhead0707 zei: Ik heb trouwens net een indrukwekkende documentaire gezien over Heroïne op National Geographic. Hij heet: "Afghan Heroin: The lost War." Vandaag was de herhaling van gister. Ik zou iedereen aanraden om deze eens te bekijken. Zeker mensen die er over nadenken, om voor het eerst Heroïne te gebruiken. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... als je meer van dat wilt, swansea a love story dope sick love black tar heroin, the dark end enz enz enz... W.F.L. zei: Afkicken lijkt me niet zo'n probleem. Dat is een kwestie van afbouwen. Zelfs met heroïne. Afraken van de trek (als dat kan?) of ermee omgaan lijkt me de echte strijd. Succes allemaal en laat je niet verleiden of voor de gek houden dat het wel weer een keer kan Klik om te vergroten... dat is een kwestie van afbouwen.... ja echt hoor. Sorry maar das echt wel kort door de bocht. maar je hebt wel gelijk van afraken van de trek. Je raakt er nooit meer vanaf. En het topic is goed bedoeld, maar misselijk zijn doordat het je ontmaagding is, is behalve misselijk zijn, in niets te vergelijken met afkicken. en om de misselijkheid tegen te gaan kun je je dan nog wapenen. Psychisch word je verteerd. maar toch bedankt, het is met goede bedoelingen opgestart."
"W.F.L. zei: seth zei: dat is een kwestie van afbouwen.... ja echt hoor. Sorry maar das echt wel kort door de bocht Klik om te vergroten... Met medicatie kun je een heroine afkick redelijk rustig laten verlopen Klik om te vergroten... ? Klik om te vergroten... als het gewoon een kwestie van afbouwen was, zouden er zoveel verslaafden rondlopen? Het gaat om een complete omzwaai van alles wat je doet. je leven draait maar om 1 ding en dat moet je zien te veranderen."
"het word zeker niet makkelijk, hij kan het zien als verraad als je met z'n ouders spreekt/hem laat opnemen. Maar als je echt denkt dat hij de schijt ingaat, moet jij als vriend afwegen. Gaat je vriendschap of zijn gezondheid voor? sterkte allesinds"