Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb 5 weken geleden voor de 2e keer XTC gebruikt. Dit was op een festival. Echter werkte alles laat in (na 2 uur nog niks) en heb ik dus steeds bijgepakt. Op het festival en de after erna heb ik in totaal zo'n 3.5 pillen op van ong. 180/200/220mg. Maandag kwam de dip al meteen en die was erg heftig. Overdag toen ik op bed lag keek ik al telkens naar de spiegel op mijn kamer (is mijn kast deur zeg maar). Snachts toen ik echt wou gaan slapen bleef ik maar kijken en was ik vreselijk bang. Ben toen bij me ouders gaan liggen, huilend en helemaal in paniek. Spiegel moest uiteindelijk ook van hun kamer af. Nou is het nu niet zo erg meer als toen, maar toch heb ik er nog steeds last van. Ik denk dat ik een soort van 'trauma' op heb gelopen aan die gebeurtenis. Ik kijk namelijk nu voor ik ga slapen elke paar minuten wel ff in de spiegel, meestal als ik me omdraai en ik heb het ook te warm om onder de dekens te liggen. Waar ik dan precies bang voor ben? Dat er een geest of iets dergelijks in verschijnt. Wat moet ik doen / hoe kom ik hiervan af? Vannacht ook weer wakker gelegen tot half 6 dus het is geen pretje! Ik ben overigens een man, 17 jaar."
"Dankjewel voor jullie reacties! Het is inderdaad beter om er geen aandacht aan te schenken maar toch; ik heb zo'n gevoel dat ik ff MOET kijken. Ik ben overigens in het algemeen wat angstiger geworden; in het donker buiten als ik een vriend of vriendin weg heb gebracht of alleen beneden blijven als iedereen al in bed ligt doe ik ook niet meer. Geen idee wat ik er aan moet doen, ik besef zelf ook wel dat het komt door dat ik teveel heb gepakt destijds en dus eigenlijk helemaal niet bang hoef te zijn; maar toch zegt me hoofd 'Je weet maar nooit'"
"Bedankt voor jullie reacties! Hebben jullie enig idee waarom het zo laat inwerkte? Te weinig gepakt (2 keer kwartje) binnen 1.30 uur en na 2.5 uur nog niks) tot ik het halfje in een keer pakte of?? En hoe zorg ik dat ik niet dezelfde angst krijg nadat ik de volgende keer gebruik?"
"Nogmaals bedankt voor jullie reacties! Ik heb zaterdag een feestje en ben van plan daar met mate!! Wat te nemen. Iemand anders beheert als het ware dat van mij en zal beslissen wanneer en of ik wel of niet (meer) krijg om teveel pakken te voorkomen. Nou heb ik nog 1 laatste vraag waar ik eigenlijk geen nieuw topic voor hoef te openen: Ik heb nu 2 keer xtc gedaan en de 1e keer toen ik na een tijdje bijpakte sloeg het te hard in (heet, angstig wat er gebeurd, too much gevoel) en de 2e keer ook toen het in begon te werken. Wat is hier aan te doen? Ik raak dan in paniek en moet dan gerustgesteld worden door de groep, wat voor hun wel eens vervelend zou kunnen zijn. Ik zou dit liever zelf onder controle hebben in me hoofd of het gewoon voorkomen, maar dat weet je maar nooit. Hoe doe je dat?"