Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allen, ik heb even rondgesnuffeld op dit forum en ben nieuw sinds vandaag. Ik heb naar dit forum gezocht omdat ik namelijk iets heel raar aan het meemaken ben. Ik rook sinds 2 maanden bijna dagelijks cannabis. Zondag kwam ik op het idee om eens iets nieuws te proberen en toen ik zondag naar m'n dealer ging heb ik hem ook om MD gevraagd. Hij gaf me een capsule(met poeder in) en zei dat dit wel genoeg was voor 1 avond. Overigens vermeldde hij ook dat er een klein beetje speed bij toegevoegd was. Goed, maandag ben ik op een feestje en doe ik een beetje van dat poeder in m'n drankje (nog niet eens 1/4 geloof ik) en ik voelde me best wel goed, pupillen werden ook gigantisch groot enzo. 'S Avonds kruip ik in m'n bed en begin ik te hallucineren : ik zie overal wormpjes, de stoelen beginnen te trillen, muur begint te bewegen, ik zie een pokémon enz. Vond ik wel fijn. Dinsdag (de volgende dag dus) doe ik het 's avonds met een vriend op z'n kamer en we hebben toen allebei nagenoeg de rest van het poeder in onze drankjes gedaan, er was nog een heel klein beetje over. We hebben die nacht heel de tijd zitten flitsen omdat we elkaars hoofd zagen verdwijnen enz, dus ook weer hallucineren. Woensdagavond heb ik de minieme hoeveelheid poeder die in het zakje zat nog in m'n drankje gedaan en dat was het dan ook al weer. Nu komt het probleem : Donderdag (ik had geen MD genomen) blijf ik bij een meisje slapen, het licht gaat uit en opeens zie ik allemaal wormpjes over de muur kruipen en verandert haar gezicht in dat van m'n beste vriend enz. Ik dacht echt wtf ik heb toch niets genomen?! Morgen is het wel over dacht ik. Nu, beste vrienden, is het vrijdag 1u54 in de nacht en post ik dit bericht omdat ik echt zorgen maak. Ik deed daarnet het licht uit en ja hoor, ik zag weer een hoop wormpjes en toen ik naar m'n hand keek verdween deze weer, bij het knipperen is m'n hand er terug. Ik denk nu echt van wtf, moet ik me zorgen maken om iets?! 2 dagen na laatste inneming werkt dat spul nog? Kan iemand me helpen? Greetz"
"Wel, ik voelde me best wel lekker en klaarwakker + grote pupillen had ik ook. Ik liep heel de tijd rond met een smile op m'n gezicht dus ik denk dat ik het 'love'-gevoel wel had? Anders zou je een beetje moeten definiëren wat er nog typisch is aan het 'love'-gevoel? Ik voelde me ook wel licht in m'n hoofd eigenlijk. Greets"
"Toen ik met m'n vriend wel redelijk veel had genomen op dinsdag duurde het toch wel een dikke 6 uur ofzo geloof ik. Overigens kickte het bij mij veel vroeger in dan bij m'n maat. Aangezien ik een rookie ben op het gebied van andere drugs dan Hasj/Wiet, kan iemand me dan misschien uitleggen wat die 2C is dan? Dit is geen MD? M'n dealer heeft me dus andere shit verkocht dan MD? greetz"
"Ik had het net aangepast naar 6uur, het was ietsje korter dan 7-8 uur nu ik er even over nadenk. Overigens weet ik dit niet precies heb er écht niet zo hard op gelet. Oké maar testen, ik woon in België dus is een beetje moeilijk... Anders upload ik er wel eens pics van ofzo."