Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello, Ik had een tijdje terug een bizar goede en lange trip gehad. Het ging als volgt.. Ik had tot in de middag geslapen, en omdat het weekend weer was afgelopen, en er No way was dat ik op tijd in slaap zou komen een stevige dosis organische melatonine genomen. Dit had als gevolg dat ik wel in slaap was maar het neurotransmitter peil in mn hoofd laag was. Let wel DMT dus. En ik een paar stadia van een droomwereld bewust heb meegemaakt. In mijn geval drie stadia. Het eerste stadium was compleet natuur, zonovergoten (pre-glow) zacht gras en werkelijk prachtig. De latere twee waren normalere stadia met mensen en dergelijke. Maar alles zeeg gedetailleerd en helder. Ik denk dat ik toen te diep weg ben gezonken. Maar toen ik wakker werd had ik een goede aftergow. Niet helemaal helder die dag, maar wel een goed gevoel dus"