Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als jij van 125 mg symoron naar 0 mg gaat, dan ben je echt een bikkel. Ik gebruik nu 15 jaar methadon, eerst 14 jaar vloeibaar en het laatste jaar in pillenvorm. Maar binnen 3 weken afkicken, dat is voor mij een onmogelijke opgave. Mijn arts heeft me ook al geadviseerd om heel langzaam af te bouwen en dan over te stappen op Suboxone. Als ik het zo lees, dan heb je inderdaad afkick-symptomen, maar helaas weet ik bijna niks over Suboxone. Is ook vrij nieuw in NL, toch? In ieder geval Succes ermee!"
"Hallo. Ik vind het echt heel moedig dat je hier jouw verhaal doet. Respect!"