Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Vandaag heb ik voor het eerst geprobeerd ritalin te gebruiken bij de studie. Ik vind het moeilijk mijzelf aan te zetten tot leren en doe vrijwel nooit iets voor school. Ik ben begonnen met een hele pil ( op een volle maag ) ik weet niet of dat er toe doet. Na een uur voelde ik nog niks. Ik heb toen besloten om nog een halve erbij te nemen. Na 2 uur verder voelde ik nog steeds vrij weinig. Ik merk wel dat ik een beetje oke met de studie bezig ben en er redelijk rustig van wordt en minder gestresst ben dan normaal. Ik ben niet heel erg gefocussed. Andere zaken om mij heen zijn nog steeds heel interessant. Mijn vriendinnetje zat na een half uur keihard aan de studie en vond alles heel interessant en leuk. Hoe kan het dat bij mij de werking hiervan vele male minder is dan andere?"
"Hallo, Ik heb even een vraagje, Ik heb nu 2 keer xtc gebruikt in 1 maand tijd. Is het bij iedereen zo dat ze de dag na de xtc nog helemaal in een space zitten? Bij is het het geval dat ik de dag daarna - helemaal van de wereld ben - niet zo helder kan nadenken - met autorijden komen alle lichten op me af - als ik naar de lucht kijk of gewoon staar begint alles te draaien - ik voel de hele dag alles tintelen - praat alleen maar over mezelf en de wereld interesseert me niks De eerste keer was ik de dag na het gebruik juist heel erg vrolijk en heb ik helemaal geen dip meegemaakt. Dit keer ( ik heb gister gebruikt) ben ik niet depressief maar lichamelijk valt het niet zo lekker. Ben bang dat de dip nog wel behoorlijk gaat komen. Ook ben ik gister op het eind fout gegaan en moest ik overgeven. Het jammere aan mijn space van gister is dat ik de hele dag alleen maar wilde zitten en lekker luisteren naar de muziek. Ik was heel erg in mezelf en wilde helemaal niet met andere mensen praten of dansen. Het moment zelf was heel fijn en mijzelf goed in me eentje vermaakt maar achteraf vind ik het leuker om lekker met andere mensen te chillen en hard te gaan dansen. Weet iemand of het per pil verschillend is hoe hard je gaat of de hoeveelheid dat je neemt? Ik wil graag heel energievol worden en niet zo sloom.. Reacties zijn welkom!!"
"Bedankt voor je reactie, Ik heb inderdaad te snel na de eerste keer gebruikt. Ik had niet last van een opkomend griepje etc maar wel niet gegeten en na koniningennacht maar 2 uur geslapen en hoppa door naar het festival en er vrijwel direct een halfje ingegooid. Verder de hele dag niks gegeten en die volle zon erbij. ben wel van zondag 18:00 tot maandag 00:00 lekker doorgegaan met dus 2 uurtjes slaap.. eerste avond behoorlijk veel alcohol gedronken maar zat tussen de laatste alcohol en de pillen wel 8 uur pauze. vannacht een nachtrust gehad van 6 uurtjes. Heb gelukkig niet heel erg last van een depressie meer een beetje een leeg gevoel en niks interesseert me. Heb zelf wel redelijk vaak een dip, gewoon uit mezelf door omstandigheden en dan voel ik me gewoon oprecht heel kut. Nu geen last van! Ik had de eerste keer een hele witte speaker genomen wat gewoon een en al top was. Gister een rode defcon 160. beide keren verspreid over 3 delen. Gister gewoon een hele andere ervaring Maar de kenmerken die ik opnoemde van de dag daarna.. heb jij daar geen last van? en heb je nog tips om een meer open naar andere mensen trip te krijgen en lekker energievol te worden. Of is dat echt gewoon een kwestie van zelf je goed voorbereide, goed uitgerust zijn, goed voelen etc? Of ligt dat ook aan een type pil die je neemt?"