Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@smokertoker Ten eerste super tof dat je dit zo wilt delen met andere miss kun je me helpen. Het volgende probleem: Ik ben 10maart 2023 aangehouden voor rijden in tegengestelde richting (was rustig 22:30 en er was geen hond op de weg dus pakte een kortere route naar huis door een eenrichtingsweg andersom in te rijden STUPID) de auto rook naar wiet en kreeg een speekseltest, positief dus. Dus ik mee naar het politiebureau bloedtest gedaan die is dus vandaag binnengekomen met de volgende uitslag: 4,6 microgram per liter bloed oftewel teveel dus. Moet ik nu per direct me rijbewijs opsturen naar cbr? En wat is nu wijsheid want ik wil hem z.s.m. terug (elke maand is er een). Ik ben vanaf aanhouding per direct gestopt met blowen uit schrik en ik ben er volledig op uitgekeken nu, maar waarom zou ik de betaling vertragen want als ik nu een paar maanden clean ben komt er toch ook niks uit de volgende bloed onderzoeken?! Of hoe zit dat? Zou je me hiermee willen helpen om op dit moment de beste beslissen te nemen. Ik hoor het graag van je!"