Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn zolder is wel ideaal voor een plantje, maar dan heb ik weer het probleem dat er geen ramen zitten, dus geen zuurstof"
"Beste kweekvrienden, Dit is de eerste keer dat ik een wietplantje aan het kweken ben, een autoflower. Ik heb hem in mijn kamer staan met een hygrometer en een led kweeklamp van 100watt en met een ventilator ernaast (niet erop). Luchtvochtigheid is rond de 50% en 24 graden. is prima toch? of nog enkele tips? Nu een probleem met het kweken. Ik heb al iets op de loer maar vind het nog lastig omdat dit mijn eerste keer is. Ik wil een droognet halen. en deze plaatsen in een kleine kast. Alleen hoe moet ik het doen met de ventilator en luchtcirculatie? en waar kan ik hem het beste plaatsen? De tempratuur moet rond de 20 graden zijn en een luchtvochtigheid van 50% ongeveer? Maar hoe zorg ik ervoor dat hij op de juiste tempraturen blijft? Ik dacht op zolder plaatsen, maar daar is geen zuurstof...... Kan iemand mij nog tips geven en hiermee helpen? Groet, Sam"
"Calliweed2.0 zei: Heey goed dat je hier nu al over na denkt. Het drogen is naar mijn mening een van de belangrijkste dingen in de hele kweek hier word voor een deel al de smaak bepaald. paar tips waar je misschien iets mee kunt langzaam drogen geen gehaast minimaal 14 tot 17 dagen. de hele plant op de kop drogen enkel De grote bladeren verwijderen. met de lucht vochtigheid zit je op het juiste spoor voor eigen gebruik gaan de toppen in glazen weckpotten ik laat hier de bladeren er nog aan zitten zodat de triochomen mooi beschermd blijven en per kleine hoeveelheden schoon knippen in een klein potje waar je uit rookt de potten de Eerste paar weken elke dag 15 min laten luchten. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je tips! ik ga er zeker gebruik van maken, maar hoe zorg ik voor een goede luchtventilatie?"