Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Allemaal, Ik heb een zeer brandende vraag waar ik maar niets over kan vinden op Google... Een tijd geleden ben ik aangehouden door de politie met teveel alcohol op. Voordat ik op het bureau de blaastest aflegde had ik in mijn cel gekotst. Vervolgens had ik zoveel geblazen dat mijn rijbewijs in beslag genomen werd. Ik vroeg aan de politie agent of kotsten / overgeven invloed heeft op de uitslag. Daarop vertelde hij mij dat er dan sprake was van ''mondalcohol'' en dat er dan 20 minuten later een nieuwe blaastest zou moeten worden afgenomen. Ik vertelde hem toen dat dat bij mij het geval was. Hij baalde ontzettend en stopte me terug in de cel met wat doekjes om het op te ruimen. Ik verwachte op dat moment een nieuwe test. Uiteindelijk kwam de betreffende politieagent terug met de mededeling dat hij een grapje gemaakt had en dat ik niet zo achterlijk moest doen en dat ik gewoon mijn rijbewijs kwijt was. Ik ben hiertegen in hoger beroep gegaan en ben nu op zoek op internet naar de juiste manier van procederen in dit soort gevallen.. Dus wat als iemand kotst voor de blaastest.. En de tweede vraag is heeft kotsen invloed op de uitslag.. Bestaat de term Mondalcohol en is dat beïnvloedende voor de uitslag van een blaastest. Daarom vraag ik jullie hulp mij te helpen met het vinden van artikelen / bronnen / info hierover.. Over suggesties etc. heb ik niets omdat ik echt met bewijzen aan moet komen bij de rechtbank. Alvast bedankt! En het zou ook anderen kunnen helpen in de toekomst. Groetjes!"