Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gegroet, Een kleine 2 weken geleden heb ik 3 zaadjes laten ontkiemen en verpot. Nu zijn we 2 weken verder en mijn plantjes zijn al 15 cm hoog. Mijn plantjes groeien teveel in de hoogte en de stengel nog te slap. Met als gevolg dat mijn plantjes omvallen. Ik heb ze nu al enkele dagen verstevigd met satéstokjes maar die blijken niet echt te helpen. Ik weet niet precies wat ik fout deed, maar weet er iemand hoe ik mijn plantjes kan redden? Alvast bedankt. Simon"