Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde eigenlijks van dat als ik nu donderdag weer neem, of ik dan ook meer moet nemen als de vorige x om hetzelfde effect te krijgen.? bvd!"
"hallo, Ik heb met koninginnedag voor het eerst een pilletje gehad. Wel genoeg joints gerookt, truffels gehad en een paar keer gesnoven. Verder niet zoveel verstand van xtc maar het gaat om een halve roze(ronde) pil en een halve blauwe(ronde) pil. Ik heb hier zo van genoten dat ik het bijna niet kan laten om dit donderdag weer te doen maar, werkt dit dan wel? is het wel slim als je het nog maar net 1x gedaan hebt? als het werkt moet ik dan ook meer nemen? bvd"