Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo me eerste bericht en gelijk een goeie!! Ben nog steeds wakker na een paar lijntjes pervetin vanmiddag! Wat is dit spul zwaar doe het nooit meer!! Je moet heel de tijd blijven bewegen (huisje nu wel schoon ) Heb me lesje geleerd, zo eng als het uitwerkt dacht dat ik dood ging, ging ook gelijk op google zoeken of ik een overdosis of iets had werd nog meer paranoia ervan toen dacht ik dat ik uitgedroogd was ofiets, continu duizelig, zware hartkloppingen. Ik kan geen tv of computer kijken..... Blijf maar wachten totdat ik in slaap val heb net een slaappil ingenomen ben bang dat het niet werkt.. Nee doe mij maar liever coke Ik laat het jullie nog weten wanneer deze paranoia trip voorbij is en hoe lang het totaal duurde!! Doeiiiiiiii"
"Nou hier ben ik weer, viel om half 8 gelukkig gelijk in slaap, werd wel al om 11 uur wakker met gevolg dat ik me eigen nu nog beroerder voel en nog steeds hartkloppingen dat word hoop ik wel minder."
"Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash. Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!! Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen"