Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Truffel: Mexicana - 15 gram Trippartner: Mijn vriend Waar: Bij hem thuis op zijn kamer Wanneer: Zaterdag 16 januari Zaterdag was de dag dat mijn vriend en ik voor het eerst truffels zouden gaan proberen. Dit hadden we de maandag ervoor besloten, aangezien zijn ouders het weekend weg zouden zijn. Woensdag op naar de smartshop om de Mexicana truffel te halen. Eerst werd ons gevraagd of we er al ervaring mee hadden, aangezien we dat niet hadden werd ons uitgebreide uitleg gegeven. Eenmaal thuis de truffels in de schuur gezet en toen was het wachten tot het eindelijk zaterdag was! Om half negen savonds hebben we de truffels in stukjes gemalen en in het water gedaan om ze er een half uur later weer uit te halen. Aangezien we vrij weinig water overhielden hebben we er wat water bij gegoten en even een theezakje erin gebungelt en toen was het drinken maar. De smaak viel me gelukkig reuze mee, vooral doordat door het vele water het nogal smaakloos maakte. Heb de stukjes er ook maar bij opgekauwd just in case ik toch nog werkende stoffen zou mislopen. Daarna zijn we naar boven gegaan, hebben wat Opeth aangezet en zijn op bed gaan liggen. Het duurde een kwartiertje toen begon ik me wel lekker relaxt te voelen met af en toe een vlaag van misselijkheid maar die vielen nog wel mee gelukkig. Het duurde niet lang voordat ik spontaan om alles begon te lachen, waardoor ik uiteindelijk helemaal in de slappe lach lag. Toen begon ik te merken dat het plafond heel interessant was, normaal is hij toch echt spierwit, maar ik zag allerlei kleurtjes, spiralen, vierkantjes en rondjes over het hele planond. Ook begonnen de schaduwen te bewegen, wat leek alsof er bomen heen en weer wiegden. Hier heb ik een tijd naar liggen staren, terwijl ik tussendoor constant bleef lachen. Toen ik naar mijn vriend ging kijken leken zijn ogen heel erg groot en hij was heel roze/oranje. Alles voelde heel zacht aan en dus begon ik alles te knuffelen, en ik was erg benieuwd hoe dingen in mijn mond voelden, dus ik begon op de deken te kauwen en op mijn trui en ga zo maar door. Ik probeerde zelfs mijn vriend zijn hoofd op te eten en ik probeerde in zijn mond te kruipen, maar helaas dit lukte niet. Na een tijd moest ik naar de wc en dus gingen mijn vriend en ik op avontuur om de wc te vinden, wat gelukkig lukte en daarna moesten we weer naar boven dat was ook een heus avontuur! Na een uurtje of 3 begonnen de effecten wel af te nemen en voelde het alsof ik net een wereldreis had gemaakt en nu op een heerlijke zonnige nieuwe dag wakker werd (terwijl het toch echt 1 uur snachts was xD) Ik ben heel blij dat ik deze ervaring heb mee mogen maken, die zeker voor herhaling vatbaar is. Dat gaat helaas denk ik alleen nog wel even duren aangezien we allebei nog thuis wonen... Alleen wil ik de volgende keer denk ik een sterkere truffel of paddo proberen."
"J0S zei: Haha, nou je moet maar is rond kijken - vooral de LSD trip reports kunnen soms behoorlijk lang worden. Ik schrijf zelf ook altijd veels te lange reports . Klik om te vergroten... Mmh ik zal een kijken naar jour reports dan soldiermoney zei: Mocht het iets helpen, bij ''de bazaar'' in Roosendaal verkopen ze de psilocybe pajateros wel. Ook aan mensen onder de 18 Klik om te vergroten... Mmh daar zou ik inderdaad eens kunnen kijken, ik had ook een shop in Eindhoven gemaild en die hebben ze ook voor 17 euro dus dat is ook nog een optie ^^ En het scheelt dat ik 20 ben, dus heb ik niet zoveel problemen qua leeftijd"
"soldiermoney zei: Whaha perfecte trip heb je gehad. Dat naar je plafond staren is erg herkenbaar. Weet je al welke soort je de volgende keer gaat nemen? Klik om te vergroten... Ik heb zitten kijken naar de Dragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros) Alleen is het vervelende van die dat ik die via internet moet bestellen want hier in de buurt hebben ze die niet, en dat werkt dus niet met ouders in huis En met paddo's ben ik nog aan het rondneuzen, maar heb al wel een paart geschikte soorten in mijn hoofd *weet zo snel de namen even niet* Maar hier dus weer hetzelfde probleem: ouders in huis.... Het word tijd dat ik op mezelf ga wonen J0S zei: Ik staar ook altijd bij het begin naar het plafond, vooral omdat ik te slap ben om te staan dus in het begin lig ik altijd lekker op een bank. Je hebt zo te horen een hele vette trip gehad, en een duidelijk en kort maar krachtig trip report geschreven. Fijn om te lezen, ben al benieuwd naar een eventuele volgende trip report ! Klik om te vergroten... Gelukkig dat je het kort en krachtig trip report vind, ik vond het zelf eerst nogal langdradig worden"
"metaldevil666 zei: wat ons verteld is, is dat je het kan roken, maar niet verteld hoe (puur, n stikkie ermee draaien of weet ik t wat voor andere manier), en er thee van kan zetten, maar wederom ook niet hoe! Klik om te vergroten... Mij is bij het in de smartshop verteld dat je er thee van kan zetten op dezelfde manier als je truffels, alleen hoef je de passiebloem niet in stukjes te snijden. En ik vermoed dat de blaadjes niet zo lang in het water hoeven te blijven als wanneer je truffel thee maakt. Als je het wilt roken moet je het gewoon puur roken, maar ze zei erbij dat veel mensen dat vervelend vinden aangezien het nogal knetterd."
"Hallo, Ik heb een vraag over het maken van thee van truffels. Ik weet dat er al veel topics zijn gemaakt over dit onderwerp, maar hier word ik niet veel wijzer van aangezien overal wat anders word gezegd. Ten eerste wil ik weten, als ik thee voor 1 persoon wil zetten, hoeveel water heb ik er voor nodig? Als ik dit water in een pan doe, moet ik het dan eerst laten koken en dan het vuur zachter zetten en de stukjes truffel toevoegen en het vervolgens op een laag vuur 20 minuten laten staan, of moet dit anders? Als dat klaar is kan ik het dan overgieten in een mok en gewoon opdrinken of moet ik de truffels eruit filteren? Dit zijn de voornaamste vragen die ik heb ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen? Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met truffels en ken ook niemand die dat wel heeft."
"Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb de manier waarop JOS de thee maakt gebruikt en dat heeft fantastisch gewerkt, ik heb zaterdag samen met mijn vriend een geweldige eerste trip gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!"
"Delcasa88 zei: Tof Maak er een reportje van Klik om te vergroten... Ik ga morgen of woensdag denk ik een reportje schrijven"