Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mensen! ik ga volgende week op vakantie naar cuba en ik had een vraagje. Hoe kan ik het best wat hasj of wiet meesmokkelen? Moet ik dit gewoon in men bagage stoppen of gewoon in men broekzak steken ? Het gaat niet veel zijn , had gedacht aan een jointje of 3,,, ALLE TIPS ZIJN WELKOM"
"25tolife zei: Flameon zei: Achter je oren en onder je neus Klik om te vergroten... Inderdaad beter van niet, groot risico voor zoiets kleins lijkt me persoonlijk! Zou het anders in dubbel dik staal vacuum in deo met weet ik wat doen, zou het zelf niet doen dus Klik om te vergroten... Ja je hebt gelijk , beter daar een plaatselijke dealer te pakken te krijgen :P dan men vakantie voor zoiets kleins te laten verneuken"