Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben beetje laat met reactie, maar net met probleem opgescheept. Heb namelijk vanwege kanker 1 jaar en 3 maanden fentanyl 50 gebruikt. Ik dacht dat het tijd was om te stoppen, dus gewoon geen pleisters meer plakken. Nu dat heb ik geweten. Terug naar de internist en werd gezegd dat "cold turkey" niet de juiste weg was, maar verminderen. Dus op eigen houtje schema opgesteld, een week 50 dan een week 37 dan een week 25 en nu ben beland op 12. Pas nu begin ik slaaploosheid te krijgen, last van mijn benen en zowat alle verschijnsellen van afkikken. Ga toch door dus nog een keer 12 plakken en dan stoppen. Mijn grootste probleem is het niet weten hoe lang ik de verschijnselen blijf houden. Groeten aan iedereen die hier hetzelfde probleem heeft."