Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, ik gebruik al 7,5 jaar middelen zoals ritalin en diversen ben niet verslaafd, vergeet het regelmatig en heb er geen behoefte aan totaal geen afkickverschijnselen want door de vakantie neem ik het soms weken niet eerste paar maanden (?) toen ik het nam voelde ik mij wel misselijk en niet lekker ( kleine dosering ) ik moet toegeven zonder alle bij effecten is het een prima afslankmiddel gezien ik bijna geen honger heb etc pas s'avonds als ik het niet neem dan breekt de hel wel los want dan vreet ik mijzelf helemaal vol met alles waar ik mijn handen op kan kriigen over verslavingen dus ik denk dat dat gewoon persoonlijk en mentaal zit want ik voel me ook vaak genoeg onrustig, droevig etc ( moodswings?) maar dit allemaal zijn geen redenen om iets te nemen zo is het leven en heel sorry maar als je dan een middel daarvoor nodig hebt ben je gewoon een excuus aan het zoeken omdat je zwak bent! het is wel een goed middel maar ik vindt het ook een soort placebo hebben, en dat zal komen dat ik waarschijnlijk aan mijn dosering gewend ben? (40mg methylfenidaat) want ik merk er niet veel van en ben alsnog lui met slechte concentratie en druk dus maar dit zijn mijn ervaringen ermee use it wisely"