Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond, ik heb dus afgelopen week een paar bakjes truffels besteld en toen deze eerder dan verwacht binnen kwamen (afgelopen donderdag) heb ik in totaal 12 gram truffels gegeten. Normaal gesproken plan ik een trip en eet ik van te voren niet maar omdat de truffels eerder binnen kwamen dan verwacht liep het anders, ik had dus 30 minuten voor mijn truffel trip een extra grote kapsalon gegeten en heb bijna niks gemerkt van de truffels naast dat ik drie keer giechelde en extra stoned was. nou heb ik nog 15 gram over en vroeg me af hoe lang ik moet wachten tot de volgende keer? Omdat ik bijna geen trip heb gehad lijkt het mij dat ik gewoon morgen bijvoorbeeld weer zou kunnen proberen of is het dan alsnog minimaal een week?"
"Psychedelibee zei: Dat je weinig voelde is niet heel gek als je 30 minuten van te voren een grote kapsalon hebt gegeten. Toch kun je ook bij weinig effect nog steeds tolerantie opbouwen, de psilo komt nog steeds in je hersenen terecht waar de tolerantie ontstaat. De enige reden dat je weinig merkte is dat de psilo als het ware druppelgewijs binnenkwam omdat te samen met veel en vet eten heel langzaam opgenomen wordt. Klik om te vergroten... Thanks voor deze uitleg! dit is eigenlijk erg logisch. kapitein-x zei: Ik weet niet hoe lang eten in je maag zit voor het doorgaat naar je darmen, maar ik denk dat 1,5 uur ook wel prima marge is. Lange tijd niet eten is in elk geval niet iets waardoor ik me lekkerder ga voelen. En vruchtensap en/of banaantje tijdens trip helpen me positieve kant uit te sturen. Zal wel glucose-dingetje zijn of dat het samenhangt met bloeddruk. Klik om te vergroten... Dit heb ik dus ook het lege gevoel in me maag kan in een trip heel raar aanvoelen omdat ik soms vergeet dat het komt door dat ik niet gegeten heb en er dan van alles van maak in me hoofd. Voor mij werkt het om in de ochtend een goed ontbijt te nemen met havermout en yoghurt, een stukje wandelen en in de middag een stuk fruit en dan in de avond trippen. Bedankt allemaal! Ik ben trouwens nieuw op dit forum en wil jullie bedanken voor het warme welkom. Nog een paar uurtjes en dan is het tijd voor lift off! ik ga nu nog even me huis opruimen om de setting juist te krijgen Fijne avond allemaal! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"kapitein-x zei: Wat dat betreft is lsd onder tong makkelijker... Alhoewel ik ook dan tijdens de trip op ggm echt wat moet eten om me geen dweil te voelen. Klik om te vergroten... LSD is voor mij altijd nog iets wat ik heel graag zou willen proberen maar om een of andere reden is het nooit op me pad gekomen, de ene keer dat ik het tegenkwam waren er verdenkingen van dat het niet helemaal zuiver was dus heb ik overgeslagen. Het is over het algemeen vergeleikbaar met truffels maar dan langer en meer controle toch?"
"Psychedelibee zei: LSD heeft een vrij euforische push, waarbij bij psilo je emoties vaak alle kanten op gaan. LSD kun je makkelijker sturen als je wilt inderdaad, alhoewel dat eigenlijk zonde is omdat daarmee de diepte van je trip remt. Psilo daarentegen neemt je mee voor the ride of jij nou wilt of niet. Ik vergeet vast nog wel wat dingen, maar dit zijn wel de belangrijkste verschillen denk ik. Klik om te vergroten... Ja vandaar waarschijnlijk ook dat lsd wel is op festivals wordt genomen maar truffels/paddo's vrij weinig. Ik zelf heb niet super veel ervaring en heb nog niet echt een bad trip gehad maar heb wel enge momenten meegemaakt op truffels ik probeer er gewoon met respect (tegen over mezelf) mee om te gaan en alles als een leermoment te zien dit maakt enge momenten vaak direct al een stuk ''logischer'' als ik het zo kan zeggen omdat ik vaak juist op deze momenten dingen kan verwerken. Thanks! Ben een beetje hyper kijk ontzettend uit naar vanavond"
"Psychedelibee zei: Dat gezegd hebbende heb ik een keer een tripmaatje echt zwaar bad zien gaan op de LSD, hij zat vast in een loop die leek te ontstaan door een inzicht die hij niet wilde accepteren. Klik om te vergroten... Wat interessant om dit te lezen, is een loop iets wat vaker voorkomt bij ''bad trips''? de trips die eigenlijk iets proberen aan te geven? Ik heb zelf namelijk een tijd geleden een keer met ketamine iets heel raars meegemaakt. Ik zal het kort houden er was een meid die mij al een tijd aan het lijntje hield voor vooral geld en aandacht en het werd nooit echt iets tussen ons en in een ketamine trip bij haar thuis en nog wat andere mensen viel ik volledig weg en kwam ik steeds opnieuw in de zelfde situatie terrecht. De loop was: ik lig op de bank/iets anders die meid komt op me af we praten en constant als ik net me gevoel wil vertellen begon de loop opnieuw en het werd steeds gekker het heeft zich zeker 6 keer herhaald en ik weet nog dat ik zelfs een keer precies het zelfde meemaakte maar dan ipv dat ik op een bank lag lag ik op een klimrek en kwam ze naar boven klimmen.. En het voelde voor toen heel normaal aan. Ik heb na die trip me een tijd afgevraagd of ik niet nogsteeds in een ''fantasie wereld' zat en dat het elk moment weer opnieuw kon beginnen Sorry als ik te veel vragen en te veel praat ben nu erg nieuwsgierig :P"